NGF gaat samenwerking met Jumbo aan |
|
|
|
 |
| 38 sec |
De Koninklijke Nederlandse Golf Federatie (NGF) en Jumbo Golf & Hockey gaan een vijfjarige samenwerking aan. Met deze samenwerking wil de NGF benadrukken dat golf een toegankelijke sport is voor iedereen. Sinds corona is de populariteit van de golfsport enorm gestegen. In 2020 zijn maar liefst 40.000 nieuwe golfers gestart, van wie een groot deel in de zo gezochte 'jonge' leeftijdscategorie van 25 tot 50 jaar.
Jeroen Stevens, directeur NGF en golf.nl |
Jeroen Stevens, directeur NGF, laat weten verheugd te zijn over de samenwerking: 'We zijn twee mooie Nederlandse merken die samen de golfsport gaan versterken en nog toegankelijker gaan maken'. In de afgelopen jaren heeft de NGF veel ondernomen om de sport aantrekkelijker te maken, ook voor de jonge doelgroep met een krappere agenda.
Mensen denken nog steeds dat golf duur is
Jumbo Golf & Hockey is de samenwerking aangegaan om zo bij zoveel mogelijk golfers op het netvlies te komen. Jumbo Golf & Hockey is met acht winkels de grootste retailketen in Nederland op het gebied van golfartikelen. De samenwerking tussen de twee merken zal onder andere tot uiting komen in gezamenlijke content creatie en activatie van de verschillende doelgroepen.
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|